Mellandagarna..

Mellandagarna pågår för fullt. Inte har man hunnit med någon rea. Men det klämmer vi in imorgon. När jag, Angel, och systeryster styr pappas pegutt mot Öret. Det ska handlas. Ikea. Och maten för nyår ska inhandlas. Åh så gott vi planerat. Tror alla blir nöjda.

Annandagen igår avnjöts i soffan med katterna. Jimmy var ute och festade lite, men kom såklart hem till mig efteråt, så vi fick njuta av varandra innan sömnen tog vid.  Lång sovmorgon idag blev det också, riktigt skönt. Har varit duktig i gamla lägenheten, så nu är det bara städningen kvar, som jag så snällt överlåtit till lillasyster. :D

Ikväll väntar det film och mys med Angel. Och några ord på telefonen kanske ;)


Jag njuter ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0