Shopping

Hemkommen från Örebro nu. Har blivit en heldag med de två. Shoppat på Ikea, handlat maten inför helgen och lite annat smått och gott. Stressigt, men roligt. Nu är jag så himla trött, så en vilo stund vore inte dumt. Var förbi min Söta och stal en kyss också. Och hämtade mina vinterdäck, börjar ju bli dags för dem, haha. Sega Sara.

Jag är nöjd. Jag mår bra när han finns. Inatt var en mys natt. Igår kväll hade vi en filmkväll med Ica och syster. Vi kröp ner i sängen och bara myste. Är du kramsugen frågade jag. Ja det verkar så, fick jag till svar. Hans kropp mot min är underbarast i hela världen. Det bästa jag vet. Kroppsvärme är något man inte borde behöva sakna.

Nu väntar lite mat och umgänge med kissarna som verkar saknat mig idag.

Vi ses..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0