Långåker.

Hemma efter ett kvällspass på Grönboda. Kvällen har varit behaglig, har jobbat med favoriten. :D
Kallt och mörkt när man slutade. En sväng förbi Långåker. Byta några ord, och en härlig kram. Den sover man gott på.
Har haft hans sällskap hos mig nu flera kvällar. Det är så skön stämning. Avslappnat. Mysigt. Bara vara. Jag är nöjd med det. Det värmer i kylan som råder utanför.

Paketet har kommit. Vi tjejer ska få våra leksaker. :D

Krypa i säng nu. Klockan ringer tidigt imorn. Har tackat ja till ännu mera jobb. Ordet nej i huvudet, men ur munnen kommer ja tack. Men lönen blir fin de närmaste månaderna. Det får man ju tacka för. Lite julklappar kanske det blir från Sara.
Och så är det snart dags för flytten. Och födelsedagen. Usch.. Kan ingen stanna tiden nu tack.

Sova nu.. Gärna längre än jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0