Tar det som det kommer.

Tisdag. En sådan där dag som det liksom inte händer mycket på. Varken början mitten eller slutet av veckan.. Den bara är. Men idag är det en solig tisdag. Jag har arbetat. Och mått bra. Tankarna far iväg, men trots det så mår jag bra. Det är som det är. En dag i taget. Det fungerar för mig.
Han var hos mig igår. Mår bra av vårat umgänge. Tar det som det är och som det kommer. Och vad som än händer, inget kommer emellan. Det är så skönt att veta. En trygghet.

Och så finns hon. Hon som vet. Hon som är så lik. Tycker om. Vill uppleva vårat välmående, för oss båda. Och det kommer, var så säker. Nu finns vi för varandra. Stärker varandra.

Snart är även Hon hemma. Brun och vacker, som vanligt. Efterlängtad till tusen. Min Emil. Hennes Alfred. Alltid.

Nu väntar ett glatt möte vid bussen.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0