Vuxen nu?

Jaha.. Så har man en mera "vuxen" blogg, än den på lunar. Lunar bloggen är ju bara till för alla nyfikna egentligen, och dem finns det ju gott om. :D

Tankar.. Dem finns det gott om. Nu när man varit hemma med sjuk rygg flera dagar, så får man tillfälle att tänka ännu mer. Jag vet inte riktigt om det stämmer, det Hon sa till mig i lördags. Att jag är stark. Jag visar gärna upp en stark fasad. Men få vet hur det egentligen ligger till. Och endast någon vet sanningen.
Jag saknar honom. Såklart. Så det gör ont. Vi ses ju mycket ändå, och det blir lite av det ena och andra ibland. Kluven. Borde jag? Kanske inte. Men jag mår ju så bra av det. Varför inte må bra?
Jag står ganska still just nu. Därför ska det bli skönt med lite förnyelse. Flytten kommer göra gott tror jag.

Jag tänker inte kasta in handduken än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0