Summasummering.

Vilken dag och kväll det blev igår. =) Det var skoj. Dokumenterade hela dagen med kameran, bildbevis finnes på bilddagboken. Tråkiga kort för den som inte var med kanske, men det är ju ingen som bryr sig om det.
Jag menar... Vi hade pizza, tandpetare i foten, Dick på besök, hjärta på stjärten och annat tok. Det var kul!
Men ingen Holly kom hit ju, jag som la Baileys på kylning för din skull kvinna! Ack ack, nu sjönk du på karmastegen. =) Bara att klättra upp igen.

Nej, nu ska jag bege mig ut igen. Vem kan sitta här, bara still och rulla tårna. Inte jag, för det gjorde jag så jag vrickade dem igår, i väntan på Carro.

Det blir som det blev, och om det är som det var, så vet vi ingenting! Haha. Right?


Fällde många tårar idag. Min tant är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0