Bagar-Sara

Uppe med tuppen, ska strax baka lite är det tänkt. Skulle behöva professionell hjälp dock. Friiiida!!
Har ingen aning om vad det blir. Men när jag ska baka så blir det lättast möjligast. Ska ta med nå till jobbet idag tänkte jag, för att det är näst sista dagen för mig idag. Och det känns.. sorgligt. Dem har boostat mitt självförtroende så mycket under de här åtta månaderna, så jag vill visa min tacksamhet. Ett härligt gäng!



Nej, nu ska jag leta recept.

24 dagar i rad med arbete nu! =)


Kommentarer
Postat av: Fridá

baka är bra!

2007-08-29 @ 10:33:03 / URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0