Sugar

Jag chockar nog mig själv och min omgivning. Bakade kladdkaka igår. Och bakar idag också. Sockerkaka, rättare sagt tigerkaka, på min karls beställning. Han blev så avis när jag hade bakat till jobbet igår, så ikväll får han sockerkaka när han kommer hem. Är och tar upp Tims båt från Råsvalen.
Dock som alltid sker nåt när jag bakar. Igår gick ju det så där... hm.. Och idag.. jo då, trodde allt flöt på lugnt, men icke då. Brände mig såklart när jag skulle ta ut kakan.. nu bildas en blåsa på fingret som är så där svidande skön. Aj..
Vad gör man icke för kärleken? Haha.

Fick besök av trollet idag också. Hon gör mig alltid sååå glad. Plockade äpplen och jagade gräsklipparmannen. Vilket charmtroll.


Dagen i två bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0