Bara bäst.

Bilen återfanns ju rätt snart. Men inte i det skick jag hoppats på.. Helt kraschad och utbränd. Bara plåt kvar på bilen.. fy fan säger jag bara.. Usch.
Hatar att vara utan bil. Inte för latheten, men mera för tryggheten, att veta att man när som helst kan ta bilen och bara köra, dra nånstans när man inte trivs där man är.. Suck.

Men följde i alla fall med till relaxen igår, med Rikard, Matte, Angela och co.. Så skönt och slappt att sitta där, gott att dricka, bubbelpool och storbildstv. Kan inte bli så mycket bättre. Rullade oss i snön lite också, brr.. Men gött med värme sen.
Festen fortsatte hos Daniel sen, där jag dock tyckte att stämningen avtog en hel del. Sov i Storå, och låg nog i sängen redan vid halv två tiden i natt. Skönt det. Sovit som en stock i natt. Det bästa :D

Jag är bäst, inte snyggast, vackrast eller smartast. Bara bäst. Säger någon.
Jag och mitt mörthäng.

Idag väntar det slapphet i soffan, lite dinner och sen korkar vi upp. Bowling med Sandra och Per-anton väntar ikväll. Lätt att jag ska vinna. :D

Nu ska jag ut och gå en sväng innan sittgropen i soffan kallar på mig.
Tjingeling!



http://www.na.se/artikel.asp?intId=1104380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0