Lucifers kyrka.

Efter att ha spenderat största delen av dagen i sängen halvsovandes och gloendes på filmer jag sett många ggr förr, så vaknade jag till slut till liv. Kastade på mig kläder och åkte ner till Sanna, där även Frida infann sig efter en hård arbetsdag.
Rastlösa själar alla tre, vi tog opeln och styrde mot staden. Inhandlade roadtripsmat, det blidde inge hemkört och cola i uppblåsbar pool, det blev chips och pucko i en vinröd Renault.. =), och ställde in oss på Fellingsbro. Ångrade oss dock strax därefter, och tog vackra vägen genom Rya hemåt.
Åkte genom barndomsgatan för mig, och snart infann vi oss i hällabacken, och tog av till Lucifters kyrka, efter att ha pratat skräck en stund.
Själv har jag aldrig varit där och var väldigt nyfiken. Sanna var räddast. Frida var lugnast.
Det blev något skrik här och där, lyckades skrämma varandra lite. Det var en skum syn. Granar som böjs på det viset. Mja..
Skreks dock värst på vägen därifrån, när vi nått toppen av hällabacken. Hujedamig vad vi skrek. Haha.

En trevlig kväll får jag återigen tacka för. Nu ska man snart försöka sova. Imorn kommer äntligen min karl hem. Som jag saknar honom.

 Scary..

Kommentarer
Postat av: Fridá

renualt vare ;D

2007-07-29 @ 00:35:02 / URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0