Midsommar i Rättvik.

har midsommarhelgen passerat. Mycket har den inneburit också. Vi tog en helomvändning och hamnade i Rättvik istället för Strömstad. Slapp den stora massan med regn på det viset.
Hamnade i Rättviksparken, och det blev skoj, skratt och sprit. Mycket roliga och intressanta människor längs vägen. Rasta-fari Bob-Örjan, som egentligen heter Sebastian. Enbenta blondinen, som ville visa oss nå kul, som hon kallade det. Och plötsligt stod hon med ena sitt ben i famnen. Enbent. Tror ni våra hakor for till backen eller? Skön brud, verkligen.
Det blev gummibåtar och poolpartyn. Hej och hå, vilket party.
Och så lite seriöst däremellan, som firades med skumpa och kramar. Vi har nu en varsin ring på fingret, min karl och jag. Är jag den lyckligaste eller? Svar: Ja.
Mitt liv är en dans på moln för tillfället. Och om en vecka ca så drar vi vårt pick och pack och drar till Åkervägen 1.
Idag fick vi tag på billiga utemöbler också. Så här ser du ditt svar Jessica.. Ja, vi tar dem. =)
Vi for hemåt igår kväll, då regnet nådde även Rättvik. Min allergi gjorde mig bara trött, så jag hade inget emot att få komma hem till sängen, vi somnade rätt gott i den, efter att ha sovit på backen med liggunderlag under kropparna.

Imorn väntar arbete igen. Hoppas ögondropparna hjälper i natt, mitt öga är en enda stor pöl just nu. Kliar konstant.
Ett riktigt skit.
Var till hyresvärden idag, skrev kontrakt. Fick dessutom lägre hyra än vad vi räknat med. Det flyter på så att säga.


Hur var din midsommar då?







Tokroligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis igen till förlovningen*...

2007-06-24 @ 22:23:32
Postat av: Jessica

Grattis till förlovningen!!!

2007-06-25 @ 08:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0