Överrumplad.

Åh så segt det går. Alla måsten idag. Betar av dem en efter en. Packningen går sådär. Två tre kartonger iaf klara. Fler lär det bli. Ska ner och posta lite brev också, så J får nya körkortet snart.
Mamma överraskade oss visst idag, med annons i tidningen. Lite överrumplande faktiskt. Pappa skrev sms plötsligt och sa att han sett våra namn i tidningen. Där ser man.
Känner mig inte bra alls. Utöver allergin alltså. Känns som att kroppen planerar nå annat skit för mig. Hoppas det är inbillning.
Nu ska jag ragga jobb.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis=)såg oxå i tidningen

2007-06-26 @ 16:44:21 / URL: http://pixelpullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0