Tors dag.

Jobb idag. Ingen klåda i ögonen i natt heller, ytterst lite iaf. Slipper se ut som en sönderknarkad/söndergråten gud-vet-vad. Näsan tråkar fortfarande. Men det är lättare att leva med faktiskt.
Det är inte mycket som händer i mitt lliv. Det består av packning numera.. Och en upprörd kropp igår. Men det har gått över tack och lov. Arbete väntar idag. Och mera packning.
Så ska ljuva Therese jaga förköp till mig idag, då jag själv jobbar hela dagen. Thanks.
Umgås med therese, syster ska hälsa på, och sen styr jag golfen till Storå för lite qualitytime med honom. Blir inte mycket sen när vi är sambos nämligen , den närmsta tiden, karln har skaffat extra jobb. Vi får ses på nätterna. :D Bästa tiden på dygnet.

Fattig månad väntar. Usch, vilket kostnad det är att flytta. Adressändring, flytt av telefon och bredband. Och så ska det grejas kärra och sånt. Fast det får vi förhoppningsvis låna gratis på J:s jobb.
Jag längtar. Fast det går segt här hemma för mig måste jag säga.
Har i alla fall lejt bort städarbetet nu. Igen. Återigen ställer lillasyster upp. Gött.

Och så vi ska promenera Sanna när vi kommer bo so close. lr hur? Vi ska gå och gå och gå.
Tänkte införskaffa mig en cykel också. Någon som har tips? Billigt och bra ska det va.

Nej, nu väntar katterna ivrigt på mat, de står här och sträcker kloar på mina bara ben. Aj..

Snälla ge mig pengar för Himmelriket så jag kan hämta ut paketet innan lördag. Då har vi ett rooooligt spel att spela på förfesten, tror jag. =)

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0