Alla måsten..

Ligger i hans säng med den bärbara nu. Snart ta bussen mot stan, skulle gärna ligga kvar tills han kommer hem igen, men det är ju en ledig dag idag. Måste en massa. Hatar alla måsten. Men man måste. Tyvärr.
For hit igår efter jobbet.
Kände i magen att det är lite mycket nu, och vem är kan då muntra upp mig om inte han. Men så kom telefonsamtalet som fick allt att rinna över. Det är för mycket nu. Kan verka som småsaker i andras ögon, men det känns stort och mycket för mig. Tog en promenad, lossade lite på känslorna och tårarna. Hemåt till hans varma famn igen. Han är the grejtest! Och for the record, innan någon börjar snacka, Nej, det är inte dåligt mellan honom och mig. Det är bara  en massa annat skit just nu man måste ta tag i.

Nej, en dusch kanske, så man vaknar till. Kanske hinner med en promenad med Ullis.


Nyktert i helgen. Lika bäst. Känner mig fattig trots nyligen lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0