Lördag på jobbet.

På jobbet, en annan var ju tvungen att kliva upp kl sex i morse när klockan ringde. Trött var bara förnamnet. Körde på Ullis och Gunde igår, och hamnade hos Kenny däremellan. Där fanns ju delar av svängisarna och så killarna. Kollade kort från Thailand, ska bara dit igen.
For hemåt för att sova vid tolv tiden. Nån timme senare kom han och dem också.
Sover så underbart gott när jag har honom bredvid mig.

Lördag idag. Arbete, sola, baka står på schemat innan vi åker till hyttan och umgås. Saknar ju Emmis så mycket. Så sällan man träffas. Inte bra.

Fler saker jag kan bocka av på Måste listan. Den känns lång, men det minskar sakta men säkert. Orkar ju inte fastna i något gammalt spår. Bara att göra det man kan, släppa taget och gå vidare.

Nu blir det gröt och smörgås. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0