Yes!

Nöjd jag är då. Läste nyss på aftonbladet.se att HIM kommer vara förband åt Metallica. =) Finns ju bättre, men det finns ju också mycket sämre. Så det blir kanon. Nu är det bara att invänta 12 juli. Vore ju inte dumt om deras buddy Bam fanns med i publiken också. Haha. Hottie.

Sitter på jobbet, en riktigt slapp dag kommer det bli känns det som. Som alltid på fredagarna.
Desto mer att göra efter jobbet idag.

Och jag gjorde tydligen bra intryck på badhuset. Ska få fortsätta som timvikarie, efter mina "studiebesök". Känns riktigt fint. Redan inbokad på ett pass nästa vecka. Blir till att börja simma lite igen nu då också. :D Gött! Och nautilus gymmet väntar på mig också. :D Tre jobb, inte illa pinkat. Social ska man väl kanske lyckas vara ändå.
Gäller bara att planera ordentligt.

Gänget till vårruset är klart också. Det blir ett gäng från jobbet, och så jag, Therese, Sara, Sabina och Karin. Fint. :D

Nej, en sväng till vårdcentralen nu. Hämta lite saker.

Viva ´la Sara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0