Jag är nöjd hela tiden.

Haha.. Tradera mera. Köpte ju en snygg tubtop på H&M i veckan. Den grön/vit/blåa här nedan. Skiiiit snygg. Och billig. Nu har jag köpt en likadan fast i en annan färg. På tradera. För EN krona.. En ynka krona. Nöjd Sara.. =) Den går i rosa toner istället. Haha..

Har jobbat dubbla skift idag. Fint betalt när ingen vikarie kunde jobba. Kvalificerad övertid. Gött. Men segt. Nu inväntar jag fagra Angela, det är dags för en kvällspromenad för våran del.
Idag tackade vi ja till huset i hyttan. Det känns fint. Vet ni någon som har en tvättmaskin och gräsklippare till salu? Let me know. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0