Glassigt

Glassigt arbete. Inte alls lika hektiskt som jag är van vid. Skönt. Smakat lite dajmtårta nyss, den var för god. Så nu håller jag mig undan. Ingen andra gång inte. =)
Jag har läxat upp en unge idag. Haha. Jag har inte varit så arg på länge kan jag säga. Long story, kanske drar den imorn. Arg var jag, tyckte synd om mamma. Så han fick vad han tålde. Tror han blev RÄDD.

Regn och slask än. Vi halkar och blir blöta nonstop. Ge mig snö istället. Eller varför inte skruva tiden till högsommarvärmen? Eller skicka mig på en utlandsresa, ännu bättre. Jag vill ligga och glassa på stranden, med honey bredvid mig.

Nej, dags att snacka lite strunt med systrarna Persson. TJo!

Här kan jag bo ett tag. =)

Kommentarer
Postat av: joy

det ser inte helt fel ut! ;)

2007-11-29 @ 18:24:25 / URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se
Postat av: Camilla

svar; har också jobbat ikväll. :) så nice. tycker verkligen om det jobbet! :)

2007-11-29 @ 22:39:01 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Brollan

Vem har gett dig tillåtelse att fota min sommarstuga?
Glöm din Bacardi Razz....moahaha

2007-11-30 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0