Skynda fynda

Mja, hemma från kostombudsträffen. Får ut ganska mycket av det faktiskt. Kul med bikupor, haha. Surrar som tusan.
Ändrade planer, blir en sväng till Ludvika idag istället, jobb väntar imorn. De ringde från hemtjänsten och hade lite panik imorn. Vad göra? Jag sa att jag redan fyllt min kvot inom kommunen denna månaden, men dem skrek efter mig, så dem skulle ta det på sitt ansvar. Så imorn jobbar jag med kvalificerad övertidslön. =) Då är det extra roligt att jobba. =)

Nu ska jag göra mig klar för Ludvika. Sen hem igen och byta om för att kunna slå några strike. =)

Någon som varit på dollar store förut  i Ludvika? Inte jag.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jepp jag har vart där några gånger! Finns mycket fint att ta med sej hem :D

2007-11-28 @ 14:54:49 / URL: http://therrrese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0