Inte då.

Säger bara, starkt jobbat Sara. Jag var ganska nöjd med min lön som ramlade in i fredags, och när jag räknar efter så är mina jobbprestationer än bättre denna månad, så nästkommande lön kommer vara bättre, iaf enligt mina beräkningar. Då ska jag minsann kosta på mig en Gbg-Holly-resa.

Allergisk mot katterna? Inte då. Det kommer aldrig på fråga. Det kommer aldrig att ske under min livstid. Har fått nya dunderpiller av mamma nu, får se om dem kan bättra på mitt natt-nys-beteende. Jag hoppas verkligen det. Sist jag hade en hel natts sömn utan avbrott, då hade jag alkohol i kroppen. Och inte tänker jag ha det varje kväll inte.

Kanske äntligen blir köp av en helkroppsspegel idag. Hittade en i fredags, men stod och tvekade. Så jag ska dra med karln dit idag och kolla en gång till. Billig var den ju. Är lite smått trött och ilsk på att behöva hoppa på toalocket upp och ner för att kunna se alla delar av mig när det är dags för spegling.

Nej, eftermiddag är det minsann. Snart dags att styra från det här gökboet.

TJoho


Kommentarer
Postat av: Sara

Var har du hittat spegeln?

2007-10-30 @ 20:46:53
Postat av: Myself

Den har jag köpt på Lådan i Köppis. Inte den på bilden, men den ser typ exakt likadan ut. =) 319 kr fick vi ge för den.

2007-10-31 @ 06:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0