Ledig, vad är det?

Ännu en dag som jag trodde jag skulle vara ledig på. Men icke. Två arbetsplatser, två turer. Tackar någon för att den ena turen bara är på två timmar. Höhö. Slappt. Tandläkarbesök däremellan. Sista tanden ska lagas, för denna omgång. Nu ska det inte bli fler hoppas jag. Ska jaga tandtrollen dit dem hör hemma. Hos någon annan.
Lasarettet klarar sig inte utan mig. Blev väckt vid åtta, jag som försökte ta en sovmorgon idag, efter en skitjobbig natt, och efter mycket om och men så lyckades jag förhandla fram en skaplig tur. Tur att man har mål i mun.
Natten har varit dryyyg. Mina nysningar har varit konstanta och jobbiga. Det är inte så kul att behöva sitta i badrummet och nysa en halvtimme i taget, tre ggr varje natt. Kan ju inte gärna ligga i sängen och låta som en frustande häst, då jag har en karl vars klocka ringer 6.00.
Det händer bara på nätterna. What´s up with that?? Är ju inte förkyld. Bara en förbannat massa nysningar, och det killar i näsan och gommen så man håller på och klättra på väggarna till slut.

Nu ska jag ta tag i denna dagen. Buhu.

Gårdagens fynd:

Klicka för att visa Megabild! Skinn stövlar från Gino Ventori

Snart i min brevlåda. =) För endast 27 riksdaler. =) höhö.

Kommentarer
Postat av: Boogie

Allergi mot katterna?

2007-10-29 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0