Lillasyster

Jag tror minsann vi börjar bli i klass med den mycket äldre generationen, den gråhåriga eller ickehår-alls. Vi gick och la oss halv nio igår. Med andra ord, om man ska räkna vintertiden, eftersom det vreds tillbaka i natt, så la vi oss halv åtta.. Och gick upp klockan fem. På en söndag dessutom. Fattas bara att vi skulle sitta och äta frukost välling och lyssna på p4. =)
Men så är icke fallet. Vi har båda saker på gång idag. Jag ska bege mig till jobbet om en timme. Han har redan farit till några mil bort. Det är service på fyrhjulingen som han ska assistera till.
Ja.. så kvällen igår blev skön och kort. Vi lagade lite hemgjord pizza och mumsade på. Galna Professorn och Svensson svensson.
Men jag är besviken på Svensson Svensson. Det är inte alls lika humörhöjande som det var förut. Tycker inte om att barnen blivit stora helt plötsligt. Kan det inte vara som i andra sit-coms, där barna inte växer. Det kanske inte finns några såna, tänker bara på tecknade serier. Kanske lättare att hålla barnen unga där. Mja.

Fick motorvärmarsladd igår. Bilen är nu utrustad, och kommer aldrig mer vara kall vare sig i eller under huven under denna vinter. Gött! Jag ska skämma bort den.



Jag är kär i Lillasyster. Då menar jag musiken, gruppen, rösten.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha... Skäm inte bort bilen så den blir som venton bara.... Det var ju en resa att minnas... =)
Och jag som trodde att du menade mig ''Lillasyster''.. haha..

2007-10-28 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0