Sova gott.

Good morning! Nästan en hel natts sömn. Kvart i fem satte näsan igång. Ska nu testa att ta tabletterna på kvällen istället för morgonen, så kanske det sträcker sig över HELA natten. Hoppas det. Var så skönt att sova.
Som vanligt så var vi som ett gammalt gift par igår, som höll på och somna i soffan redan vid halv nio tiden. Bara att gå och lägga sig. Men förstå, det är såå skönt att lägga sig då. Man har en såå lång natt framför sig, och man känner att man verkligen får sova. Även om det blir att man vaknar emellanåt av näsor och katter, så har man ändå många timmar att sova/blunda ögonen på. Ja jag vet, jag är gammal. But hey, karln är likadan. Han har inte min ålder direkt. Haha.
Nu ska jag iväg och jobba. Dubbla skift väntar. Ledig en timme däremellan på eftermiddan. Lagom tid att färdas på, hämta matlådan och se till katterna en sväng.
Ha en skön dag alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0