Tapper.

Åh vilket långt inlägg jag skulle kunna skriva här. Men mina innersta tankar stannar inom mig. Just nu är det nog ingen som riktigt hajar Sara. Inte ens jag själv. Det enda jag vet är mitt liv känns fruktansvärt stressigt nu. Men jag har mig själv att skylla. Måste varva ner mer.
Gjorde ett tappert försök till det nyss. Efter maten som min härliga karl tillagat lagom tills jag kom hem efter träningen, så tappade jag upp ett varmt bubbligt bad. Lät kroppen sjunka ner och jag kände sakta hur en ro sänkte sig över mig. Men ack, den varade inte längre. För när man då låg där så började tankarna vandra. Försökte jaga bort dem, till och med fysiskt vifta bort dem, men då blev det för mycket badskum på golvet. Tappert försök ialla fall. Låg ju där i badet i alla fall tio minuter.. eller kanske fem.. suck.
Dags att lära sig varva ner. Men allt på en gång.

Nu ska jag försöka slappna av. Karln har dragit ut täcke och kuddar till soffan. Ser lockande ut att krypa ner där.
Ses till helgen hos Fröken I?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0