Liten - stor

Möhhh. Att jag inte kan somna om igen när han åkt. Omöjligt. Så nu har jag varit uppe sen kl 6 i morse. Får ju en del gjort iaf. Betalat en del räkningar, varit ute och gått en sväng, och så lagom jag ska kliva in i duschen, står naken i badrummet, så knackar det på dörren! halv nio på morgonen. Huga!
Snabbt kasta på sig lite kläder som ligger i närheten, och öppna dörren till sist. Nån el-snubbe från E.on som ska byta mätare. Men mätaren sitter ju utanpå huset påpekar jag då lite försiktigt. Jo, men då ville karln minsann klaga lite, för att det står en buske bredvid mätaren, så man kommer inte riktigt åt den. (vilket man gör egentligen). Jag går in och hämtar saxen och kommer ut igen.. Då har han bokstavligen rivit av massa grenar och gjort busken för jävlig.. Lagom sur går jag bara in och stänger dörren. Suck.
Har aldrig haft bra erfarenhet av E.on. Blä för STORA företag. Man är så liten för dem.
Dags att byta el-bolag tror jag.

Ska nog ge mig ut på en promenad till snart, i väntan på besked om det blir träning på förmiddagen idag. =)

Torsdag. Imorn har jag tagit på mig dubbla turer. Ledig 20 minuter, lagom att åka mellan jobben.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag (:

2007-09-27 @ 09:15:42 / URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0