nikon, canon, olympus?

Lite upside down idag. Sitter just nu och önskar mig mer än nånsin en systemkamera. När jag får mina skattepengar funderar jag allvarligt på att lägga en del av pengarna på en sådan. Men vilken? det är ju en djungel av kameror där ute. Och man vill vara säker, när det handlar om tusenlappar.
En systemkamera och en cykel, det vill jag ha då.
Jag älskar ju att ta kort. Svängde in med bilen från R50 idag, och hann precis väja för en orm som låg där på vägen. Stannade bilen och grep kameran för att snabbt knäppa kort. (that´s me), men så kom en stor buss och skulle förbi mig, så jag var tvungen att hoppa in i bilen igen och köra åt sidan.
Sen var ormen borta. Han hade inte tålamod att vänta på mig. :P Och igår när vi åkte till Karlskoga grämde jag mig så, för att jag körde. För jag missade tre kodak-moments när vi först passerade två älgkor som lugnt stod och mumsade ris. Sen en jättesöt räv som satt efter vägkanten. Och på vägen hem satt en hare helt lugnt och solade sig på en slätt bara några meter från bilen. Bah! Varför kör man då?!
Jag lever tätt ihop med min kamera, men nu är det dags för en lite mer avancerad modell. Help!
Kollat lite extra på en sådan här..



eller en D60..

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag vill också ha en systemkamera :)

2008-04-29 @ 18:34:56 / URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0