snart tre till =)

var det söndagsmorgon. Trött är jag men inte så värstans farligt. Lite snetänk i natt, men det passerade så fort mina ögon slog igen och huvudet träffade huvudkudden. Man glömmer bort så lätt hur drygt det är ibland med fulla människor när man själv är spiknykter. =)
Lika fort glömt igen.
Iväg och jobba ett pass, ser fram emot en "ledig" dag imorn. Har tagit semester, för lite Bodaborg-upplevelser. Har inte varit där på säkert 8-9 år, så det ska bli kul. Violerna ska segra!

Måste göra rent bilen också idag. Någon som åt kebab i den inatt och missade munnen lite titt som tätt, tur att det är skinn, lätt att torka av. :P


Mina tre par.. Blir tre par till nästa lön. Haha. =)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0