Som klippt och skuren

Nu har vi varit och handlat, och nu står även pajen i ugnen. Gjorde en större variant, så har man matlåda imorgon och tisdag också. =) Nu är det jobb några dagar igen som gäller.
Glömde köpa ost bara, så vi fick skära den lilla bit vi hade här hemma. Den gick inte ens att riva, så J fick skära den i små små bitar.
Jag skar löken. Skulle jag inte ha gjort. Har nu skärsår på två fingrar. Ett på vardera hand. Hur man nu lyckas skära sig på den handen som man håller kniven i.. det är bra gjort Sara. =)

Nu ska jag ge katterna lite mat, och försöka få J att byta kanal. Är inte nå sugen på sport alls idag. :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0