Tvn

Det finns mycket snyggt på H&Ms hemsida nu. Men jag har lovat mig själv att låta bli. Inte än på ett tag. Det är mening att det ska bli en belöning. Men frestande är det. FY!
Själv hemma nu. Ska bänka mig framför tvn, det får bli Vänner, Du är vad du äter, och lite Las Vegas.
Ska leta fram mina hörselproppar också. Vi får besök som ska sova på soffan i natt. Och det kommer snarkas.
Då kan jag inte sova, det är hopplöst.
J säger att jag brukar kunna "snarka" ibland, fast då mer åt hållet att andas riktigt tungt. Inte så där kill-aktigt.
Tack och lov att inte J snarkar. Bara när han druckit. =)

Fredag imorn. Hoppas jag är helt okej då.. Vill ju göra nånting innan resan till Göteborg börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0