Snart klara

Pit-stopp hos mamma igen, fixa en massa som internet behövs till. Ska nu få rumpan ur nånting och fixa papprena till Norge, då vi nu är tre stycken som tänkte dra dit och jobba extra i höst o vinter. =)
Sista lasset går idag, dock är jag inte bärare, mitt knä är fortfarande ont efter min och Lizas sina drabbning på Folkan i fyllan och villan, så knäet slog i golvet. Vi kramades lite för hastigt antar jag. Nåja. I alla fall så rådde dem mig på VC att inte belasta för mycket, tills jag varit till dem på fredag, lite svullet av och till och värker likaså. Snart två veckor sen det hände, så visst är det lite knepigt.
Imorn ska vi börja städa och hinna klart med det innan torsdag kväll då J drar till Götet för hela helgen. Tråk. Men ska nog kunna roa mig lite i helgen jag också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0