TWINS!

Tvillingar! Hon slår till på stort och tar två på en gång. Vilken syster man har. =) Vilka miner vi måste ha haft när vi plötsligt såg två hjärtan slå på skärmen igår. Hujedamig. =)
Städade klart förra huset igår, och Jimmy for till Göteborg för att spendera helgen där. Men jag ska spendera min helg med sol och bad. Idag blir det Gusselby med Ica och möta upp halva släkten där tror jag minsann. =) Skoj ska det bli.
En nykter helg blir det också för min del. Dock trevligheter ändå. Ikväll blir det visit på Lisas 25årspartaj, och imorn blir det Diggiloo, och så kanske agera chaufför sen på nattkvisten.
Lika bra för plånboken. Det kostar att flytta minsann.
Betalat räkningar idag, lånat mammas dator igen. Saknar verkligen dator och tv hemma nu. Flera dagar kvar.. =(

Nu beger jag mig och hämtar Ica. Bye,

Kommentarer
Postat av: Joanna

Wow, häftigt! :-D

2008-07-26 @ 02:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0