Helgen

var det måndag igen. En helg fylld av jobb har passerat. Lördagen var stressig och jobbig hela dagen, inte bara jobbet, annat som byggde upp min irritation. Men då upptäckte jag att jag tränar som bäst när jag är arg och irriterad. Jisses vad jag körde på på lördagskvällen. Själv var jag såklart, för vem åker in och styrketränar en lördagskväll? =)

Åkte till mamma efteråt och tvättade bilen. Nu behöver den bara städas invändigt också.

Och så var jag chaufför på kvällen/natten. Årets första parkfest gick av stapeln, gu va folk det var i lilla Linde.

Söndagen, bara jobb och en jobbig dag även då. Fyra timmars sömn, och allergi på det, och så skulle man jobba till halv fem på eftermiddagen. Det var en seeeg dag.

Kom hem och somnade på soffan i väntan på Jimmy.

Vaknade av katter som lät så där som när dem ska till och slåss med varandra. Men mina katter brukar inte hålla på så, så jag gick upp.. Då stod ytterdörren öppen!!

Och på tröskeln sitter Astrid och morrar åt grannkatten som vill komma in och leka. :D Och Sigge är puts väck! Hittade honom dock nere vid garaget bara där han gick och strosade. Bara att plocka upp och ta med in. =)

Slutet gott.

Igår kväll kollade vi på film och myste. Kommer knappt ses nå den här veckan som kommer. =( Kollade på 21. Bra film. Las Vegas är en stad jag nån gång vill besöka.


Nej, dags att ta tag i den här dagen. Jobbar ikväll sen. Ciao.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0