Min torsdag

Godmorgon. Tog mig lite sovmorgon idag, och sov ända till kl 8. Fast J gick upp kl 6. =) Inte likt mig. Men skönt var det.
Tog en morgonpromenad och lite frukost. Tänkte bara slappa till jag drar iväg. Då blir det träning med Therese och sen jobba kväll på lasarettet. Det är min torsdag det.
Ska väga lite paket som ska iväg också. Tredje paret med jeans som går iväg. Fått ihop en del hundralappar nu. =) Gött. Behövs. Sämsta lönen detta året den här månaden. Tråkigt, nu när det är sommar. Men hey, jag ska ju vara nykter ända till den 25 juli nu, det sparar man mycket pengar på. Ingen fest för mig.
=)
Chaufför i helgen blir det nog i alla fall. Så man ser lite folk under helgen i alla fall, när årets första parkfest går av stapeln.

Nu ska jag återgå till det gjorde. Ingenting typ. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0