skön sommar!

Trött.. Jobbat kväll. Snart blir det sängen. Imorn är det ledig dag, men vankas två nätter att arbeta, på nya stället i Örebro. Ska bli väldigt intressant o skoj att se något nytt.
By the way, ni som inte redan hört.. Jag ska bli MOSTER! =) Kan snart titulera mig även moster, förutom faster och alla andra namn man fått. =)
Tränade idag, jag känner mig duktig som kämpar iväg på egen hand. Ska även träna imorn. =)
På fredag väntar Nora-dagarna och Björn Rosenström. Nästa tisdag drar jag och den bästa till Skansen för lite allsång. =)
Det känns som en skön sommar!

Flickorna i lördags som skulle ut och partaja. =)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0