Vann pengar igen

Alltid lika tråkigt när man betalar räkningar. Fast ändå känns det bra. Man ser hur allting minskar. Det går bra nu, så att säga. Men jag är duktig. Betalar in mycket extra. =)
Fredag idag. Inget speciellt för mig, då jag har 11 jobb-pass kvar innan jag har en ledig dag. Bara att köra på.
Igår på lasarettet. Otroligt lugn kväll. Åtta patienter på sex personal. Ja.. Ni hör ju. =)
Sur över fotbollen igår. Satt och hejade på Ryssland, men icke då. Vilka tar hem det tror ni?

Ska ta och gå en sväng nu och sen åka in och träna. Eller om jag gör tvärtom. Börjar jobba redan 13.00, så det gäller att hinna med lite på förmiddan.
J vann pengar igår igen. Herregud vilken tur karln har. =)

Bye!


Kommentarer
Postat av: JohnSvensson

Tyskarna tar det. Tyskt stål!

2008-06-27 @ 07:33:27 / URL: http://envanligbloggomingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0