Gröna fingrar.

Var in och simmade. Hela badhuset fullt i massa folk. Rättare sagt killar. Skulle gissa på killar från Granhult. Men vi simmade på i godan ro ändå.

Njöt av en god frukost när jag kom hem, sen var det bara att köra igång. Har klippt gräset, hann dock inte allt, hann köra lite över en timme, sen gick handtaget sönder på gräsklipparen. Hittade dessutom inte delen som fattas, och hade ingen större lust att gå vikt i 90 grader med ryggen för att kunna klippa vidare. Det får J fixa när han kommer hem, så kan jag fortsätta då.

Planterat blommor, både inne och ute blommor har fått sig lite nytt. Dem stackars blommorna, en del av dem, som vi kämpade med från frö-stadiet och odlade fram, glömde vi ju ute häromnatten när det var frost. Dem klarade sig icke, de flesta. Så vi inhandlade lite nytt. =)

Allt får stå på trappen i krukor, vill ta med mig när vi flyttar. Inte sjutton sätter jag det då i någon rabatt. Men några stackars överblivna blommor hamnade där i alla fall.


Nu ska jag ta mig en välförtjänt paus, och äta lite lunch. Sen blir det nog en promenad till.

                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0