I- landsproblem.

Lunchade med syster på stan, mysigt med prat och uppdatering på skvallerfronten. In en sväng på systemet, något lär man ju ha ikväll.
Nu sitter jag här och är mest seg. Skulle behöva sova en timme, men då blir man bara ännu tröttare. Så det struntar vi i. Ska ta och kolla upp det där med klädsel för kvällen. Vette tusan vad jag ska hitta på. Vet inte om jag kan ha kjolen, har ju ingen aning om vad jag ska ha till den.
Vilket i - landsproblem att bekymra sig över.



En till oldie. =) Jag, Roger och Ronny. Syskonskaran.

Kommentarer
Postat av: Frida

vad händer ikväll öh! möö öööl

2008-11-28 @ 16:27:00
Postat av: fotografen

fy fan va ni är gulliga

2008-11-28 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0