Grus i ögonen

Heeelt slut är ordet för mig. Kommer få kämpa nu sista timmen för att hålla mig vaken så jag får se programmet jag ser fram emot hela veckan. Vill helst bara sova, här och nu.
Var och tränade, och simmade efter en Jobbig dag på jobbet. Fullt upp mest hela tiden. Tänkte nästan inte träna eller simma, men kämpade mig ner dit, och nu i efterhand är man ju nöjd.
Ätit goda pannkakor från mamma, så nu är även magen nöjd.

Imorn. Ändrade planer, blir en hektisk dag även imorn. Ska inte klaga.
Men div folk får besök av mig imorn i alla fall. =)

Nu ska jag i min mysutstyrsel krypa ner under täcket i soffan. Måste ställa klockan på 21.00, om jag somnar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0