maktlös

En sån där tråkig tisdag igen. Men jag ska ju iaf hälsa på min goa syster idag. Lite grattis i efterskott
Några dagar har förflutit. Mera tråkiga besked, man känner sig liten ibland, och maktlös.

Men igår var det bara att pallra sig till jobbet igen. Lite smått panik på morgonen, två av fyra sjuka. Puh.. Men jag fixar´t. =)
Och efter jobbet var det fullt upp. Till Samuel Karlsson, för lite påpekande om att backsensorn inte fungerade. Enkelt fixat, haha. Sen var det gruppträning igen, svettisch!
Hjälpte sen mamma att hämta sista grejerna, och sista städningen i hennes gamla lägenhet.
Såg sen en dubbelgångare, gu så likt.

Och så hem för att fixa mat, och fick besök av J. Lite hockey, och efter första perioden var jag trött och sov som en stock. =)

Men nu är det tisdag. Nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0