valborg

Ovanligt morgontrött idag, inte likt mig. Men var ju vaken sent igår, så kanske beror på det.
Får ta en stödvila på eftermiddagen, så man orkar med kvällen. Men just nu är jag inte nå pepp alls.
Känns som att man lika gärna skulle kunna ta det lugnt. Men men.

Har varit ner och slängt i första maskinen med tvätt. Besviken på vädret, trodde det skulle bli mer sol idag.
Ska ta och städa här hemma, och sen drar jag nog in och tränar i Linde, och lite annat.
Jag måste hitta lite glatt humör i något dike. Har tappat det nånstans längs vägen.

Och så letar man skjuts till ikväll.

Nej, dags att ta tag i den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Synd man inte får elda idag, men hoppas på en mysig kväll för din del ändå :)

2009-04-30 @ 18:22:56 / URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0