tävling? =)

Godmorgon. Verkligen tidig morgon, är ju faktiskt ledig idag. Men Jimmy åkte för en stund sen och jag satte mig och fixade med lite papper när ändå datorn var påslagen.
Ska nog snart sova en stund till.
ledig måndag, har inga jätteplaner, så jag ska dra igång en städning under dagen är det tänkt.

Och idag drar styrketräning i grupp igång igen. Och alla andra träningar  under hösten. För mig blir det styrketräning, både individuellt och i grupp, vattenaerobics, jogging i grupp och styrkeaerobics. Nu vill jag se vågen röra sig nedåt.


Usch blir en knaper månad. Men när jag kikar i kalendern så verkar det inte göra så jättemycket. Inga jättestora grejer.
Men nu ser vi fram emot helgen, och den årliga augusti (fast nu september) grillningen i Grönbo. =)



Nån som kan urskilja två personer på detta kort? =) Och namnge dem såklart. =)
Kanske ett pris i potten för den som vinner. Ett roligt sådant. =)


Update: Min kära bror har rätt på en av personerna, dock ej den andra. =)

Update 2: Therese klämde in båda rätt. =)

Therese - Du ska få en present av mig, dock har du redan upplevt det, men du får en foto-stund med mig. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätta tävlingar...:) Tror det är lillebror Roger Alt till höger o sen en kompis till dig..har sett kort på henne förut som du lagt ut o hon heter Anna Gyoni. Mvh Ronny

2009-08-31 @ 07:30:00
Postat av: Anonym

Anna och Härder kanske :)

2009-08-31 @ 11:08:32 / URL: http://therrrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0