no more mr potato

Kämpade mig iväg för att få lite mat hos svärföräldrarna, dem var inte rädda för snoriga/sjuka Sara. Tack för det, skippade potatis och sånt jag inte får, så nu är jag mätt.
Men så slut. Försökte ta lite kort på deras häster, men min ork fanns inte, och dem var verkligen närgångna =)
Får bli när man är frisk.

Hemma snabbt igen, ska ta och tappa upp ett bad och hoppas på att det kan hjälpa bihålorna att rensas lite. Totalt stopp just nu. Sen blir det pyjamas resten av dagen och mysa ner i soffan. Lär ju värma J när han kommer från Hällefors igen. =)




 

Nu tänker jag tappa upp ett bad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0