Aj

Tänkte mig inte alls för igår kväll. När vi hade fått god mat hos Ullis & Gunde, så for vi förbi affären, och var sugna på ost och kex. Jamenvisst.
När vi väl hemma satt och kollade på Let´s Dance och åt, så tänker jag mig inte alls för. Utan äter som annars. Och fick sååå ont i magen igen, värsta hittills sen jag kom hem, ungefär i stil med när jag blev inlagd. Fy.. Stog i duschen en halvtimme och fick lägga mig på sängen lika länge, innan det gav med sig. Usch.
Nåja. Känns ju hela tiden, så jag måste ju tänka mig för.

Lördag. Strålande väder. Vet inte om det blir nå Örebro. Ska ge mig på en promenad. Förkylningen känns bättre idag. Kan andas genom näsan och ingen feber. =)

Ska ta en dusch nu. Och se vad dagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0