panties

Sitter och läser genom gamla inlägg i min blogg. Jag har alltså skrivit i den här bloggen sen November 2006.. Vad fort det går. Och vilken djup sida jag haft där emellanåt. ;)
Kul att läsa i alla fall.
Nu sitter jag och funderar på... Ska jag styra bilen till mamma och somna där, och vänta in J som kommer och ska tapetsera där? Eller ska jag styra hemåt, och kanske somna intill honom, trots att han kanske snart går upp och åker till Linde? Dilemma. Skulle ju visserligen behöva städa när jag vaknar upp , så jag kanske borde åka hemåt. Jag får se, vad bilen vill när jag sätter mig i den. =)

Nu är det bara två timmar kvar i alla fall. Har aldrig varit med om något så segt som detta.

Haha, surfade runt lite, och hamnade i Trosa. Staden Trosa. Världens ände som den kallas. Har ni varit där? Det har jag..  ;)


Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Ja :)

2009-01-31 @ 12:12:17 / URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0