Däven

Usch. Känner mig så däven. Varför ska pengar ha så stor inverkan på ens liv? Så mycket att man känner att man måste jobba extra, för att det ska kännas bra. För att man inte ska få dåligt samvete?
För att man ska kunna göra något extra?

På fredag ska vi i alla fall utnyttja våra biobiljetter som vi fick i julklapp. Tänkte gå på Valkyria, den nya med Tom Cruise. Tror den kan vara bra. Jag och Jimmy. Sen kanske äta på nå billigt ställe. Bara vara.
Lördag och söndag jobbar jag sen. Och ska vara chaufför på Moster & co.

Ja. Man är ju inte saknad precis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att jobba, men ibland är det ett nödvändigt ont, se det som en övergående fas!

Jag är självklart med o springer, ska bättra på min tid, det är mitt mål iaf :-)

Puss på dig!

2009-01-31 @ 19:23:48
Postat av: Holly

Jag kommer hem på fredag, o hade gärnat velat träffa dig på lördag kväll:) vad sägs?

2009-01-31 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0