Återigen, smile

Tisdag har kommit. Återigen, tisdagar brukar jag finna som en tråkig dag. Men idag innebär det en kort (14.30) dags arbete, och en ledig dag imorn. (om inte lasarettet råkar ringa). Så idag är tisdag en ypperlig dag antar jag.
Fast vädret kunde ju vara bättre antar jag. Vaknar, till regn, såklart.
Sommaren har regnat bort. Nej, det ska jag inte säga, det var ett par fina veckor där, när man var sjukskriven/ledig. Så helt utan sol har man ju inte varit.




Sagt och gjort. Jag och Nikon ska bli BFF. Hope so. Landar inom ett par dagar hoppas jag också.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli SOL i morgon, på din lediga dag.Än är inte sommaren slut.

2009-07-28 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0