Nöjd jäkel i Tornhuset

Har spenderat dagen i örebro med Angela. Budget-shoppat minsann, men det är bra med rea. Höll hårt i plånboken, och lika glad för det är jag.
Handlade dock mat, så nu är frysen fylld till max, går inte in en enda lite fiskpinne till.

När jag ramlade in på Ica för att hämta ut Oriflame - paket så tänkte jag.. Jag chansar.. Lämnade fram kollinumret för kameran.. DEN FANNS DÄR. Så nu har jag den i min ägo.
Har tagit första bilden, blev på Sigge. Men oj, man har att lära sig kan jag säga. =)

Lite bilder här i alla fall. Sigge, och sen det jag shoppade idag. =)


Oredigerade bilder ska jag tillägga. =)



Topp från Gina Tricot



Linne från Gina Tricot




Nya bikini-shorts till vattengympan som snart drar igång igen. 30 kr, som hittat. På cubus.



Bästa schampot/balsamet till vänster, värt varenda krona. Dessutom rea nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0