allt tar tid

Vaknade vid halv åtta tiden. Somnade vid fyra i natt, så det ska nog behövas lite vila under dagen.
Mår så illa av tabletterna. Usch. Fick tvinga i mig youghurt och en banan.
Har lyckats baka lite på morgonen, inför kvällen och morgondagen. Tog sin lilla tid, man orkar inte hålla uppe ryggen lika som förr.
Ska ge mig på att dammsuga och greja sen också, men det får ta sin tid.
Får kanske anställa en städerska några veckor, nån som är sugen? =)

Mors dag imorn. Tänkte spendera en stund med mamma (såklart) och mormor då. Hon gillade ju mina cheesecake-brownies sist, så dem ska väl gå hem nu också.

Redan VARMT i lägenheten, ska ju bli kanonväder idag. Min vilo-beordran intar jag nog utomhus idag, vila förenat med solsken. Kan inte bli fel. Och kanske får sällskap av några svängisar fick jag höra igår. :P

Soffan igen, i väntan på att mitt trötta sällskap ska vakna nångång. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0