alone again

Så sitter jag själv igen.
Har varit en lång dag. Och varm. Gillar det verkligen. Även om det är jobbigt med ryggen, så kan jag ju ändå ligga lika gärna i solen, som i soffan.
Men åh vad jag önskar en hel rygg.

Fick besök av några svängisar på dagen, som också slog ner sina rumpor vända mot R60. Sen var det bara att försöka räta på ryggen och ta emot mer besök, en kväll med "gamla" gänget. Grillat och gott på ordningen, och lite roliga spel.
Kände tröttheten dock, tror vi alla gjorde det. Vid 24.00 så stod jag och diskade tappert med ryggen på sne.

Ska snart lägga mig i soffan, invänta J som kommer hit sen.

Matt. Schack matt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0