Looking forward

Godmorgon. Snart varit vaken en timme, J for till jobbet då. :(
Tycker inte om måndagsmorgnar. Ingen idé att somna om, snart jobb för mig också. Mycket piggare idag, kände mig verkligen inge bra igår. Och det var inte bara sviter av fredagen, jag mådde illa, huvudvärk och frös hela dagen. Och det var inte bakis-grejer heller. Skumt.

Men nu är man igång igen. Och denna vecka väntar mera roligt. På onsdag ska vi till Strike & co med jobbet, bowling och julbord. Och på söndag är det ännu ett julbord, med Maria & Tommy. :)
Härligt! Alltid skönt att ha saker att se fram emot.
Och det är ju faktiskt en del nu framöver. Nästa vecka väntar konsert med Dead by April och In flames. Veckan därpå är det dags att VERKLIGEN fylla år. Sen är det snart jul och nyår och allt vad det innebär.

Saknar lite snö dock. Dem har lovat det denna vecka, kan det ske?




En liten del av alla underbara presenter jag fick!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg i håret är du vännen :)

2009-11-30 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0